Första skor!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Enya

Trådstartare
Elins farmor vill ha Elins första skor för att förgylla i silver elelr vad hon nu sa.... ÄR det vanligt att göra så? Har ni sparat era barns första skor? Är ni i övrigt mycket för att spara sådana saker?

Har ni bilder på era barns första skor??:bump:

Själv har jag Erics första skor, men Isaac använde ju samma. Sedan har jag sparat kläderna de åkte hem från bb i och några plagg som jag hade som liten.
 
Sv: Första skor!

Nej jag har inte ens kommit på tanken för att vara ärlig...:D Jag har sparat några plagg som har betytt något särskilt men annars är det inte mycket sånt sparat, där emot filtar och vissa gosedjur kommer jag att spara, de känns mer personliga på något vis...
 
Sv: Första skor!

Mamma sparade mina första skor så dom har jag här hemma nu som prynad på bokhyllan:D

ska fixa kort..;)
 
Sv: Första skor!

Jag har min sons första skor som även de andra använt. Första kläderna som de åkte hem ifrån BB (ja även där har alla använt samma). Sen har jag sparat t.ex kostymen som min svärmor sydde till min första och några stickade kläder som min mamma gjort. Annars har jag gett bort eller sålt resten.
 
Sv: Första skor!

Mina föräldrar sparade mina och min systers första skor.
Har dem som prydnad i en hylla här hemma nu:)

De har även sparat våran första speldosa (min är borta nu dock:( ) samt kläder som har har betytt speciellt mycket för dem. Resten har de gett bort.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 205
Senast: Liran
·
Kläder & Bli fin Vi fick lite bebiskläder av en släkting som denne haft i en källare. Mest troligt i alla fall för alla plagg luktade väldigt unket...
Svar
6
· Visningar
1 085
Senast: Zacci
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 583
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 740

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp