första gången..

Status
Stängd för vidare inlägg.
B

Blixtra

...jag äter nyponsoppa och då måste man ju både smaka&känna.


Bild514.jpg
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: första gången..

Var får alla sina söta barn ifrån !:angel:

Självklart ska man utnyttja alla sina sinnen när man provar något nytt !
Man ska ju prova hörseln ibland med.. Ibland vill maten tydligen säga något till en:idea: ;)
 
Sv: första gången..

Vilka ögon!! Ursäkta dum fråga men är det en tjej eller kille? Oavsett vilket så kommer h*n bli svår för det andra könet i vuxen ålder med den blicken :)
 
Sv: första gången..

Vilka ögon!! Ursäkta dum fråga men är det en tjej eller kille? Oavsett vilket så kommer h*n bli svår för det andra könet i vuxen ålder med den blicken :)

Det är en liten pojk på :love: 14månader. Samma blick som sin far och han har heller aldrig haft det särskilt svårt med tjejer....under sin uppväxt :p .
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Omröstning
Tjatter Mycket viktig att veta detta känner jag 😁 De smakar olika! Min favorit är orange, de smakar apelsin 🍊 Vilken är din favorit och...
2
Svar
27
· Visningar
2 055
Senast: Mineur
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 630
Mat Jag är uppvuxen med att mamma köpt de billigaste pepparkakorna hon kunnat hitta genom åren. De har inte alltid smakar bra, så...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 040
Senast: Fille
·
Hundhälsa Valp 6 mån Harklade sig några gånger och fick upp slem för några nätter sen. Harklade så även några gånger på dagen. Ingen feber (38)...
Svar
15
· Visningar
1 257
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp