Fördelar samt nackdelar med olika vagnar

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

MaLiNsMaLiN

Jag skulle gärna vilja veta lite fördelar samt nackdelar med denna vagnen av årsmodell 2006. En emmaljunga duo Edge combi.

381.jpg


Jag skulle också vilja veta lite fördelar samt nackdelar med Brio Duo årsmodell 2006.

ViewImage.aspx


Sedan den sista vagnen jag skulle vilja veta lite fördelar samt nackdelar är Brio kombi årsmodell 2006

ViewImage.aspx


Tack på förhand!
 
Sv: Fördelar samt nackdelar med olika vagnar

Jag kan bara svara för Brio Duo, som jag tycker är en toppenvagn verkligen. Det enda negativa jag kan hitta på den är att det är lite för lite plats för saker undertill, samt att det inte är någon korg med rejäla kanter. Handtaget är bekvämt, vagnen gungar väldigt bra, går framåt lätt, är lätt att svänga (Så lätt som en fyrhjulig vagn nu svänger då). fina tillbehör.. Ja, jag gillar den verkligen.

Emmaljunga gillar jag inte alls lika mycket som Brio, fast jag kan inte riktigt sätta fingret på varför dock.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
870
Senast: Bonita4
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 556
Senast: MissFideli
·
Övr. Barn Jag har en son på 6 år som alltid varit blyg och tillbakadragen socialt. Han har genom hela förskoleperioden haft få men bra kompisar...
2
Svar
25
· Visningar
5 400
Senast: Sar
·
Kropp & Själ Jag kommer att behöva flytta ifrån mitt barn. Hur ska man leva med sig själv efter det? Hur ska man överleva med att bara få ha sitt...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
14 515

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp