Flugmedel som ska sluta säljas!

Sv: Flugmedel som ska sluta säljas!

Okej...

Tyckte dom pratade om Renons på Granngården i dag när jag var där också.
Switch vet jag att jag läst om innan.

Va? Renons har jag inte hört nåt om alls, det är ju inte ens med på karenslistan? Renons är det enda som används hos mig så nu blev jag lite orolig... Det var inte att nån rekommenderade det istället för Switch?

Jag läste något om att Ultra Shield (den stora svarta flaskan) inte skulle få säljas mer.

Renons och typ en till var de enda som var godkända om jag inte läste fel.

Ultrashield har kommit med "nytt recept" och ny utformning på etiketten på svarta flaskan och är därmed laglig igen :)

men jag har inte provat den.

Att switch försvinner tycker jag är bra. Jag har sett hur vissa hästar reagerar på det när det hälls på, fy tusan alltså vilket rävgift!

Ultrashield har kommit med "nytt recept" och ny utformning på etiketten på svarta flaskan och är därmed laglig igen :)

men jag har inte provat den.

Att switch försvinner tycker jag är bra. Jag har sett hur vissa hästar reagerar på det när det hälls på, fy tusan alltså vilket rävgift!

Aha! Det var ju bra!

Jo, jag håller med på ett sätt, men det var jäkligt bra mot fästingar. :cool:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
757
Senast: tara
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 449
Senast: Stergo
·
Hästvård Min ena häst har fått en sårskada och fått Metacam utskrivet av veterinär. Hon har gått på det någon gång tidigare, och det är alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 624
Juridik & Ekonomi Jag har fått några 18K guldsmycken av mamma som varken hon eller jag vill använda, så hon tycker att jag ska sälja dem. Men hur ska man...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Manji
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• tämja halvvuxna katter
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31