FEI:s program för fälttävlan CCI/CIC* (B) 2005

Murray

Trådstartare
Är det någon som har det programmet?
Har bara äldre programböcker och hittar inte på stallbacken eller när man söker på google.
Ska rida det på fredag.

Sv: FEI:s program för fälttävlan CCI/CIC* (B) 2005

Murray skrev:
Är det någon som har det programmet?
Har bara äldre programböcker och hittar inte på stallbacken eller när man söker på google.
Ska rida det på fredag.

Trossnäs har :)
gå in på 2005 midsommar så hittar du programmet där

Tillägg: Vet att det strulat med översättningen av programmet. Vet dock inte om det är a eller b där det står fel, ang skritt. (Kontakt med mun eller ej.) Kolla med domarn..

Senast ändrad av en moderator:

Jag måste vara dum, men jag hittar det inte på hemsidan.

klicka på 2005 på menyn i vänsterkanten, sen fälttävlan midsommar och så finns programmet i menyn som öppnas under

tack, såg nu att jag bara läst förbi det idasagare skrivit.

Finns det två olika *iga program?:confused: När rider man vilket? Eller väljer arrangören det? Vilket är vanligast att rida?

:confused: :confused: :confused: Har koll på läget! :eek:

Det finns A och B, och det är arrangörerna som väljer. Men tror att B-programmet kommer vara det vanligaste. (ska ridas på JSM bla. tror jag)

Murray skrev:
Det finns A och B, och det är arrangörerna som väljer. Men tror att B-programmet kommer vara det vanligaste. (ska ridas på JSM bla. tror jag)

fast förra året var det både a och b som användes. JSM var B.
Gäller att kolla proppen alltså :angel:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 447
Senast: Mia_R
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 197
Senast: Svartkatt
·
IT & mobiler Om jag hittar någon som har en äldre utgåva av nåt program som jag vill ha, som hen inte använder längre. Kan man då köpa/överta en...
Svar
2
· Visningar
315
Senast: Snubbelfot
·
Dressyr Jag har tidigare bara startat en klass i taget och då har jag pluggat det programmet hela veckan innan så jag känner att jag kan det...
Svar
7
· Visningar
1 593
Senast: Cha9
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30