Eskilstuna 16 November

Sv: Eskilstuna 16 November

ingen som ska dit? Trodde man skulle få träffa på lite trevligt bukefolk.

Jag hittar ingen info om det.. Står ingenting på hemsidan. Vam anordnar?

Gilly:)

Jaa, men då tror jag nog att vi ställer en whippet och en borderterror som båda går i 6-9 månader:)

Vad ska du ställa?:)

Gilly

Ja, men då kommer vi ses! Ska ställa en Basset hound som är 7 månader, eller hon är ju 8 månader i november=)

Jaa, vad kul:)

Får se till att jag anmäler oss då. Gick visst ut den 27:e. SKÖNT att äntligen brukshundklubbarna börjar klara av att hantera internetanmälningarna, de där himla 3sidiga blanketterna är ett rent :devil: tycker jag..

Men då ses vi då:) har du ställt valpen mycket innan?

Gilly

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 525
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 138
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 207
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 330
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Vad heter färgen?
  • Ta över en vuxen katt. Ev Bengal?