Ersätter försäkringsbolagen röntgen?

CallMeAce

Trådstartare
Om en veterinär anser att det behöver göras för att fastställa en sjukdom eller felaktighet? Jag har F*****m som försäkringsbolag.

Tacksam för svar!

Sv: Ersätter försäkringsbolagen röntgen?

Agria ersatte när min hästs hovar röntgades i våras (fång).

Immer

Ja, om veterinären anser att det behövs. (Vi har iaf fått ersättning, två andra bolag)

De har ersatt mig de två gånger min häst röntgats efter remiss från veterinär.

Mitt bolag på två "bokstäver" ersatte röntgen,å allt som rörde en följande operation,de har inte varit några problem alls.

jag har samma bolag som du och det har alltid täckt, oavsett om det varit utredning med röntgen eller något annat (direktreglerar på kliniken)

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har hamnat i ett dilemma där jag sålde en häst för ett halvår sedan som köparen nu vill häva. Grejen hör till att hästen har...
2
Svar
27
· Visningar
3 826
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
26
· Visningar
2 578
Senast: Derivata
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
4 105
Senast: Lavinia
·
Katthälsa Min sambos lilla honkatt blev kastrerad i fredags (nu är det måndag, så 3 dagar har passerat ca). Vi är lite oroliga över hennes mående...
Svar
4
· Visningar
891

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka