Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej allihopa!
Jag har 2 ston som betäcks i år.
![]()
Kallblodsstoet är e: Lappnils u: Guldsessan och hon betäcktes 26/4 med Bol Elden e: Elding. Hon skall kollas den 14:e maj.
Fölet är ett beställningsföl så det är alltså inte mitt, men lika spännande för det! Det kommer bli hennes 4:e föl.
![]()
Arabstoet är Ciwanne e: Ce Magnum u: Ciara och hon står hos hingst nu i Norge. Hingsten är AS Sinans Pacha och vi hoppas hon kommer i brunst inom kort! Så spännande!
Det kommer bli hennes 1:a föl.
Jag önskar mig ett brunt sto.Ska bli kul att sammanställa sen det verkliga resultatet med våra fantasier! Håll i minnet vad ni förväntar er!![]()
Åhhh, vad jag är sotis på er som har ston som kommit så långt i dräktigheten. Min har bara kommit till dygn 176 och det känns som en evighet tills det är dags.
För övrigt är min fölis svart med fyra jämna fina strumpor och bläs. Det verkar väl troligt med en fux och en mörkbrun med mycket fux bakom sig![]()
Vad kul! Hur är den förra? Jag har fött upp en kille e. Lancier för 6 år sedan, men det här är den första sedan dess och den första efter Looping. Vad har du för sto?
Mina båda kommer att bli mörkbruna, med stjärna, Loopingungen med två vita bakfötter!
Och tack Maria