En liten ängel i mammas mage!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: En liten ängel i mammas mage!

Ett brett forum för dem som förlorat barn, eller för anhöriga eller vänner till sådana, finns på http://hem.passagen.se/anglaforum/. Det är kanske inte det första man tänker på precis när det ofattbara har hänt, men så småningom kan det vara bra att veta att det finns en stödjande gemenskap med personer och familjer som varit med om samma sak. Jag tror att både du och din väninna kan hitta tröst och stöd där.
 
Sv: En liten ängel i mammas mage!

Så fruktansvärt att behöva gå igenom! :cry::cry:
Gråter när jag läser detta och lider med dig och din väninna.
Enda jag kan säga är att hålla med resten här i tråden. Finns bara där för din väninnan och låt henne styra samtalet!
Många starka kramar av styrka till dig och henne!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 732
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 882
Senast: Gunnar
·
Relationer Med inspiration från pepps tråd om att gå på barnkalas för vänners barn, jag har ett dilemma och vet inte om det är jag som resonerar...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 232
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 164
Senast: Yrsel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp