En atlet och en soffpotatis på 15kvadrat...

confetti

Trådstartare
... och så får jag väl lägga till datanörd, eftersom jag sitter här och nördar medans hundarna gör sitt... ;)

Nixon fick ju ett löpband igår och Gissa kunde ju inte bli bortglömd så idag gjorde jag en supermysig och tjejjig bädd åt henne.

Haha, Nixon jobbar på magrutorna och Gissa på sidfläsket! :D
163245_467464632772_719487772_5730370_2244564_n.jpg

Sv: En atlet och en soffpotatis på 15kvadrat...

:rofl:

Men tycker han det är så kul att han springer på bandet helt själv? :p

Ja nu börjar skiten komma till Sverige. Så matte och husse ska slippa gå ut så mycket.

*Skrattar* Don efter person, som man säger. De ser ut att trivas. XD

Tycker själv att det skulle vara het okej med ett löpband härhemma under vintern, då det är såpass kallt att terriern faktiskt inte Kan få samma typ av motion som hon kan under resten av året.
Kanske matte kunde behöva en joggingtur också liksom. *vissel*

Det vore ju kanon om man hade vinthund eller liknande raser som fryser lätt och inte vill vara ute på vintern. :D Då skulle de kunna få jogga lite inomhus och bara gå ut kortare svängar för att kissa. Går de självmant upp på löpbandet som på bilden så är det ju bara roligt!

Fast jag skulle kunna tänka mig ett löpband till lillhunden, som inte VILL gå ut under vintern trots skor och overall.

Storhunden får ju sina långpromenader medans lillen ligger inne.

Ja nu börjar skiten komma till Sverige. Så matte och husse ska slippa gå ut så mycket.

Nja, eftersom jag fortfarande är ute flera timmar per dag med valpen så känner jag inte direkt att jag är lat trots att jag har ett löpband.

Nixon är en fruktansvärt frusen hund, i norr gick det bra, men sen vi flyttade ner och kom till det jävliga saltandet så funkar det inte att gå längre promenader.

line_n
Yes, han gillar det faktiskt mer än jag trodde:laugh:

Emor

Samma här, jag går långisar med den stora ändå, men Nixon stannar hemma:)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 278
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Vet inte om det går att göra åt åt, men nån kanske har nån ide om nåt som kan hjälpa... Jag jobbar skift och har av naturen begåvats...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 156
Senast: _Taggis_
·
Hundhälsa Jag ska till veterinären imorgon, men vill höra era tankar. Hund modell mindre, 17 kg, 35 cm hög. Väldigt fin i kroppen. 9,5 år, har...
Svar
6
· Visningar
2 870
Senast: Dino
·
Övr. Hund Efter att min gamla hund gick bort för snart 2 år sedan har nu suget efter en ny hund infunnit sig. Jag hade tänkt att i god tid börja...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 406

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka