Drömmer att jag är gravid!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Minerva

Trådstartare
Ja.. flera gånger!! senast inatt faktiskt..
Det va så underbart mysigt :)
Den där mammamagen...
Är detta nått sorts bevis på att jag verkligen vill ha barn eller vad är det?? :p

Det fula i drömmen är att jag har ingen aning om HUR jag har kunnat bli gravid.. har ingen pojkvänn och vet att jag inte har haft sex :p .. så man känner sig lite fundersam :p
 
Sv: Drömmer att jag är gravid!

Det där lät spännande. Ta kontakt med en drömtydare vetja?
Vad tror du själv den betyder?
 
Sv: Drömmer att jag är gravid!

Vad jag fått lära mej betyder drömmar där man får barn att ngt nytt påbörjas i ens liv.
 
Sv: Drömmer att jag är gravid!

Jaha,där ser man :( .Har aldrig drömt att jag är gravid men hoppas att livet ska bjuda på lite nyheter framöver i alla fall :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
14 378
Senast: Ramona
·
  • Artikel
Dagbok Nu när jag varit sjuk inser jag hur ensam jag är. Ingen mer än min syster hör av sig.. Det finns nog de som inte ens har de så jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 267
Senast: Nepenthe
·
Relationer Anonymt konto, för detta känns läskigt att skriva. Jag har i mina tidigare förhållanden haft en förkärlek för lite hårdhänt sex. Inte...
2
Svar
29
· Visningar
4 958
Senast: Stereo
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 792
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp