Dopklänningar...

Status
Stängd för vidare inlägg.
D

dorisdoris

Har ni några tips om vart man kan köpa dopklänningsmönster på nätet? Som inte skall stickas eller virkas... Har bara hittat från 2 affärer..

Tack för alla tips!
 
Sv: Dopklänningar...

Har ingen aning om var man köper mönster på nätet, har letat själv. Jag brukar köpa mönster antingen i mönstertidningar i välsorterade affärer eller i sy/tygbutiker.
 
Sv: Dopklänningar...

Jag vet att Vi föräldrar och Föräldrar och Barn ibland har haft mönster i sina tidningar till "dopspecial" delar, så kolla dem.

Annars kan du ta ett vanligt klänninsmönster som du gillar och sedan bara förlänga själva nederdelen.

Annars tycker jag att de här, http://www.kladdilin.se/index_webbutik.htm har underbara dopklänningar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag ska ha denhär kjolen imorgon och jag undrar om nån har tips vad som skulle passa att ha till den. Inte för jag kommer vara på nåt...
Svar
3
· Visningar
457
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Jag behöver tips på det. Har problem med att de flesta kliar efter ett tag. Mest roll-on, testade stick och det blev aningen bättre. Nu...
2
Svar
24
· Visningar
799
Senast: ameo
·
Övr. Hund Min hund tål tyvärr inte nickel. Halsband och koppel har jag hittat med mässingspännen (mässing innehåller inte nickel). Dessvärre...
Svar
8
· Visningar
910
Senast: ufot
·
Kläder & Bli fin Två vänner har nu rekommenderat Hoka eftersom jag har korta och breda fötter och får ont i både ben och fötter när jag går. Är det någon...
Svar
19
· Visningar
1 152

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp