Det skall börjas i tid...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Det skall börjas i tid...

Helt underbara ! Och just möjligheten att se världen ur hans synvinkel....

Det är faktiskt ganska sällan man ser en sån fint arrangerad snöhög!
 
Sv: Det skall börjas i tid...

På Nikons data forum så anser de att han borde få en egen Nikon D 40. Ingen som har en liggandes i byrålådan:angel:

Jag kan inte annat än bli glad när jag ser bilderna på honom. Hur mkt han än har problem med sitt språk så är detta något han faktiskt brinner för. Han började fotografera med min kamera vid 3-4 års ålder. Fina bilder på sina fötter, lillebrors snopp odyl :love: :o

En av de mer tekniska bilder han "arrangerat" är när han fotar samtidgt som han kissar toaletten. Det ni:rofl: det krävs en proffs för att få allt att hamna på rätt plats med en kamera i handen.;) 3 ½ års ålder.
 
Senast ändrad:
Sv: Det skall börjas i tid...

Det är verkligen häftigt ! Detta med uttryck. Om man inte har det ena tillgängligt så tar man ett annat uttrycksmedel. Och jag måste ju säga att bilderna verkligen är häftiga.
Tyvärr har jag ingen kamera som ligger och skräpar...
 
Sv: Det skall börjas i tid...

Även jag blir imponerad av Tobbes bilder!

Fast jag visste att han var duktig redan sedan i somras då han var här och fotograferade forsen och hällristningarna hos oss. Vi pratar faktiskt fortfarande om hans talang här hemma (innan denna tråd)!

/Jenny
 
Sv: Det skall börjas i tid...

Jag gillar denna mest!
tobbesbilder7.jpg

Jag med!!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 367
Senast: Badger
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 155
Senast: Crossline
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 669
Senast: Juli0a
·
Katthälsa Att avliva två älskade katter. När ingen enskild faktor är avgörande nog att definitivt ta det stora beslutet... men ackumulativet av...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 373
Senast: Murphy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp