Det är nåt speciellt med barn!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Det är nåt speciellt med barn!

Ååå fy... Kan du inte berätta om händelsen till bilden? Har de på eget initiativ fixat allt detta? Och att du har sinnesnärvaro (läs: inte är skitförbannad och skriker) att fotografera alltsammans... jag är imponerad.

Hur har det gått? Har du lyckats fått bort färgen från samtliga?
 
Sv: Det är nåt speciellt med barn!

Först hade jag gråtit och sen hade jag nog skrattat!
Stackars barn om det var färg som INTE var vattenlöslig, får man skura barn med lacknafta?
Tur att det finns hemförsäkringar!
 
Sv: Det är nåt speciellt med barn!

Får och får, :D får är snälla djur, som passar bra på tallriken... :d :D
 
Sv: Det är nåt speciellt med barn!

och jag som var smått irriterad på lille herrn när han smetade ner bakrutorna på bilen m plopp.
Den här bilden ska jag INTE visa mina barn.....
 
Sv: Det är nåt speciellt med barn!

:rofl: :love:
min son (5år) sa att det ser ut som han och lillebrorsan.
jag är glad att det inte är dem:angel:
 
Sv: Det är nåt speciellt med barn!

Men du ser ju hur roligt dessa barn har haft... Vill du missunna dina barn att få ha roligt? :angel: ;)

Obs!!! ironi!!!
 
Sv: Det är nåt speciellt med barn!

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: underbart:D
Härligt att det fortfarande finns ungar som fixar till det själva:D
Så där fast svarta såg jag och vårt sommarbarn ut när vi hade badat i gyttjan som blev av att mina föräldrar borrade ny brunn då vattnet i den gamla tagit slut;)
Min mamma var inte så glad, vi hade ju som sagt var inget vatten:angel: Men vi hade hur kul som helst, vi lekte ju:angel:
 
Sv: Det är nåt speciellt med barn!

:rofl: Så härligt *skratt*...
Tja vad kan man göra så här i efterhand mer än att le... Dom verkade i varje fall haft det riktigt kul!

Råkade själv ut för en sak med min dotter, då 2,5 år. Stod och diskade och vände mig om sedan när min dotter säger "titta mamma så fint"
Vände mig om, kyl, frys och hela köksväggarna var målad med svart spritpenna... Jag hade inte ens hört det, lät som om hon målade på sitt papper. Kylen och frysen var enkel att göra ren, sen fick en bekant tapetsera om...

Jag kunde inte skrika på henne och bli arg, jag hade ju faktiskt inte sagt till henne att man inte får måla på väggarna, och hon var så stolt ju *ler*. Satte mig ner på huk och förklarade för henne att det var mycket fint, men..... man får inte måla på väggarna osv... Hon har inte gjort om det, men jag litar inte fullt på henne längre, numera får hon fråga mig efter kritorna och sen har jag lite mer koll :bow:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vid vilken ålder har ni låtit ert/era barn varit själva hemma och hur länge? Vi bor i villakvarter med många grannar hemma på dagarna...
Svar
10
· Visningar
1 749
Småbarn Hur fungerar det på er förskola? Jag har ett jobb där jag jobbar helger vilket innebär att jag alltid har ledig dagar på veckodagarna...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 710
Övr. Barn Får era barn/tonåringar vecko/månadspeng och hur mycket får dom? Vad ska det räcka till? Finns det ngr krav för att dom ska få...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 366
Senast: Imogen
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 282
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp