FT_ryttare

Trådstartare
Ok nu måste ni uppdatera en vilsen själ.
Vad ligger nivån på i debutant.
dressyren är ju bara styrövningar a la LC eller nå liknande..
hoppning kan de vara 90?
terrängen.. vad ligger den på ???

tränade för Uffe i helgen o han sa att ja MÅSTE rida fälttävlan på stoet ja rider för den har ALLT som en ft häst ska ha...
jaha sa jag men jag har ju egentligen lagt ner de där med fälttävlan.

Nu kommer hon förmodligen bli såld till en junior vars mamma vill att ja meriterar henne i fälttävlan vilket fall som helst..

så de verkar som om ja måste ge mej ut på fälttävlan i sommar.. :p :o

Sv: Debutant

ligger terrängen oxå på 90??
jag har ft kortet och medical card.. är de nå mer ja behöver..som kommit de senaste åren?

när kom senaste TR... har ett från 2004 kanske.. *osäker*

ja då får jag väl fixa mej ett nytt tr om ja får för mej o starta så jag är uppdaterad.
först ska jag invänta våren så ja får komma ut o känna på terrängen igen.
kanske ja tom tycker de e kul igen :D

terrängen ligger oxå runt 90 cm... men hindren är sällan komplicerade eller överdådigt utspökade.. dikena är små och söta likaså eventuella trappor och upp/nerhopp.. dom typerna av hinder är inte så höga som 90 kanske en telefonstolpe(liggande förstås) eller två höga.. vattnet består av vad i och ur vatten och inget komplicerat alls..

hoppas att du ger dig ut och prövar på nån för det är verkligen härligt.. lycka till

jag har ju ett förflutet som fälttävlans ryttare. men la ner den satsningen då ja gick över på häst..
nu får vi se om ja kanske återvänder :D

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 195
Senast: Flixon
·
Hoppning Det var evigheter sedan jag var iväg på meeting, men nu börjar jag bli lite sugen. Det blir isåfall i sommar, lokalt/regionalt med...
Svar
3
· Visningar
2 461
Senast: Buck
·
Ekonomi & Juridik Ja, vad är egentligen "bäst" om man nu kan säga så? Kan direkt tillägga att jag läser juridik (nej, inte jurist, för det läser man på...
2
Svar
26
· Visningar
4 559
Senast: Kirie
·
Fälttävlan Ska starta vår första fälttävlan 5 maj i tranemo, debutant. Har några frågor jag gärna vill ha svar på som jag inte riktigt har klart...
Svar
17
· Visningar
2 962
Senast: Undret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30