Dagmatte/doggywalker?

Lenis

Trådstartare
Hej på er:)
Var ett tag sen jag skrev på buke nu, tiden går fort, och ska snart flytta tillbaka till Stockholm igen. Såå, då behöver jag ha tag i dagmatte eller doggywalker igen! Och eftersom jag hittade en jättebra tjej från buke sist så försöker jag igen ;)

Det är två chihuahuas det gäller. Mycket väluppfostrade, inte skälliga, helt rumsrena och dösnälla. Kan även vara ensamma en stund om det behövs. Jag kan hämta & lämna om det är så, betalar givetvis.. Doggywalker är ett andrahandsalternativ som skulle kunna funka, så de får en rejäl prommare mitt på dagen.

Jaa det var väl det hela! Om nån känner sig manad eller har tips på person eller eventuellt dagis får ni gärna skriva eller pma! Det skulle vara supergulligt av er! :)

Sv: Dagmatte/doggywalker?

Det är inte tillåtet att annonsera på forumet, så du borde nog fundera på att omformulera ditt inlägg till enbart tips om hunddagis eller hur man hittar dagmatte/husse, bara en liten tanke:idea:

Å, tack! Det var mer tanken att fråga om hjälp med vart man kan leta och om folk har koll på några bra dagis, men tyckte d va lite roligare att skriva som en annons, klyftigt va :angel: Nu verkar jag dock inte kunna ändra der jag skrev, får se om mod tar bort tråden så får jag göra en ny i bättre format :)

Det kanske finns nån när dig granne eller så som inte jobbar? kan va kul att man har lite koll endå va det är för sprson man lånar ut hunden till:)

Om man inte vill ha på hunddagis eller liknade.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka