Dagens tips!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Cyllene
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 914

Cyllene

Trådstartare
Satt och läste resultaten från Bundeschampionat och hittade denna sida med foton.

http://www.pferdebilder.de/

Helt suveränt! Bilder på de flesta hingstar vi importerat de senaste åren plus att jag lyckats hitta bilder på syskon till min häst osv.

Lite kul!

/C

Sv: Dagens tips!

Kanon, men hur gör man...? Jag kan ju inte tyska :p. Lyckas söka fram träffar men vet inte hur man ska göra för att se bilden...

Hrm. Jag skriver bara in namnet i sökfältet och då kommer det upp en lista med alternativ. Sen klickar jag på det som verkar rätt! :)

Jag får det till att det har med min dator att göra :D.

"Diese Seite können Sie über Ihren Browser mit Datei / drucken ausdrucken lassen."

athena skrev:
Jag får det till att det har med min dator att göra :D.

"Diese Seite können Sie über Ihren Browser mit Datei / drucken ausdrucken lassen."

Nej, det har inget med din dator att göra. Texten betyder "Den här sidan kan du printa ut genom att välja Arkiv/skriv ut i din browser".

Mmm, har upptäckt att det blir likadant för mig på äldre hästar. Så det kanske är bilder som inte finns kvar eller nåt...

Liknande trådar

Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
915
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
982
Senast: Fiorano
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 237
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 421
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka