W
wahsi
Cor de la Bryère Mest kända avkommor! Någon som kan berätta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Citerar mig själv från en gammal tråd jag svarat i.Cor de la Bryére har lämnat följande godkända söner; Calando I-V, Caletto I-III, Calvados I-II, Calypso I-V, Corrado I-II, Cortino I-II, Come Back I-II, Cortez I-II, Cardinal, Caracas, Constant, Convent, Cansas, Cantares, Cassone, Cannonball, Capriccio, Corvado, Cinzano, Cordes Boy VZ, Cordalmé Z, Cadence Z, Cordeur, Chairman, Cicero, Coriall, Carneval, Castor, Countdown, Cor de Brillant, Cor d' Almé Z, Capital, Carte d' Or, Caruso, Cabaret, Calimbo, Cash, Casanova, Casanova, Chaco, Chantré, Chiron Z, Mr. Cox, Cinzano, Concorde, Cor de Angelo J, Cor Dor, Corea, Corland, Corvinius, Cosinus B
![]()
![]()
![]()
Nu ska man bara orka sätta ihop dem!C'est la Vie, Cabaret, Cadence Z, Calando I, Calando II, Calando III, Calando IV, Calando V, Caletto I, Caletto II, Caletto III, Calimbo, Calvados I, Calvados II, Calypso I, Calypso II, Calypso III, Calypso IV, Calypso V, Camerino, Candidus, Cannonball, Cansas, Cantares, Capriccio, Caracas, Cardinal, Carneval, Carte d'Or, Carthago, Caruso, Casanova (ue Colonel), Casanova (ue Fax I), Cash, Casir Ask, Cassone, Castor, Cavalier, Chaco, Chairman, Chaka Khan, Challenger, Chantre, Chantree H, Chardonay, Churchill, Ciacomo, Cicero, Cinzano, Claudino, Colorado, Come Back I, Come Back II, Concorde, Condino, Condor, Constant, Constantin, Convent, Cor Dor, Cor Noir, Cor d'Alme, Cor d'Amour, Cor de Angelo J, Cor de Brillant, Cordalmé Z, Corde, Cordellino, Cordes-Boy-VZ, Cordeur, Corea, Corgraf, Coriall, Corland (Corlando), Corrado I, Corrado II, Cortez I, Cortez II, Cortino I, Cortino II, Corvado, Corvinus, Cosinus, Countdown, Countryman, Mr. Cox coh Vulcain d'Helby.
Citerar mig själv från en gammal tråd jag svarat i.
Kända ston?
Caletto I är en av dem bästa
Nu ska man bara orka sätta ihop dem!![]()
Kända ston?