M
MadickenII
Sv: Connemaraavel ----- diskussionstråd
Dom sista avkommorna är födda -90 så dom borde ju vara vid liv!
Dom sista avkommorna är födda -90 så dom borde ju vara vid liv!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har en connemara valack, sen juni. han är född 2000. Vi har nollat la hopp, och tanken är att vi ska rida hoppning o fälttävlan då han är "modig" och tycker att det är otroligt roligt att hoppa, både på bana och i skogen!Bra initiativ till en enskild diskussionstråd![]()
Jag är nyfiken på att höra vad ni använder era connemaror till? Tränar / tävlar ni i hopp/dressyr/fält/körn. mm?
Hej alla
Har ni som är medlem i SCS fått eran tidning nu? Jag har nämligen fortfarande inte fått den.
Jag skickade in handlingarna för min fjolårsföl (f. 05) i oktober förra året. Har inte fått några pass än!!![]()
Är det någon som har skickat i passhandlingarna för sina årsföl? Någon som fått tillbaka något pass? Det verkar ta en himla tid i år!
Nä jag har inte fått tidningen, å andra sidan bor jag ju mitt i obygden och allt tar extra tid här....
Jag bor på Väddö, en ö med broförbindelse. Vätö ligger tvärs över vattnet, bara 10 min med båt, desto längre med bil dock....