Chipet har vandrat

proxygirl555

Trådstartare
På min tik så har chipet vandrat ned till överarmen. E detta ngt som jag behöver tänka på? Vara extra försiktig eftersom det sitter i muskeln?

mvh sandra :crazy:

Sv: Chipet har vandrat

Det har troligtvis inte vandrat in i muskeln det ligger nog mellan huden och muskeln, det injiceras under huden vilket gör att det kan röra sig över hundens kropp även om det i de flesta fall ligger kvar i nacken. Du behöver inte tänka på något sålänge det sitter där, men skulle hon få en skada i det området så är det bra om du tänker på att kolla så hon inte tappat sitt chip...

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 698
Senast: Sel
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 206
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej! Vi har en valp här på 4+ veckor som har lite problem med blötlagt foder, vi försöker ge han några kulor om dagen av maten vi har...
Svar
18
· Visningar
1 114
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
794
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka