Bra tidning att prenumerera på

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare hästhandlarjävel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 995
H

hästhandlarjävel

Har tänkt att ge bort en tidnings prenemeration i julklapp till mamma och tänkte fråga er om tips på bra tidningar.
Hon tycker om att se C.M program men har bara sina hundar som vanliga familjehundar.
Hon har 2 tibetanska spaniel hundar och en schäferblandning.
Inte intresserad av att sy kläder åt sina hundar :D så tidningar med massa mönster faller nog inte henne i smaken.
En tidning som ni tror kan intressera vanliga svenssons med familjehundar.

Sv: Bra tidning att prenumerera på

Härliga hund kanske kan passa?:)

Gilly

Jag älskar Härliga Hund! :)

Men läser även ibland en annan tidning (som jag inte kommer på namnet på.....) hm, ska fundera så får jag skriva senare.

Hej
Det finns en tidning som heter "Hundliv". Den tycker jag är väldigt bra, men den kan vara svår att få tag i.

Härliga hund:love:

Den prenuminerar(stavning?) jag på. Den är jättebra det står om alla möjliga raser och hundsporter, allt som har med hundar att göra

Tror Härliga Hund ska passa henne.

Jag själv har prenumirerat (stavas?) på den sen i somras och kan inte tänka mig vara utan den!

OK! Tack alla. verkar som dom flesta röstar på samma tdning :)

Jag röstar också på härliga hund. :p Den är så där lagom. Jag har hundsport också som är bra, men härliga hund är mer en sån där mystidning som man kan bläddra i många gånger om. Reportage från vanliga livet, rasspecialar, frågespalter, alla möjliga hundsporter och allt sånt. Trevlig, helt enkelt. :laugh:

Min mamma prenumererar på Härliga Hund och den gilla rhon, jag tycker också att den är helt ok.

Liknande trådar

Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 147
Senast: Pilot
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 516
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 188
Senast: Farao
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 341
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka