bortsprugen

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Mcmcfly
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 848
M

Mcmcfly

Var hittar man id nummret till ägaren till hundar?
Hittat en hund med id nummer men vet inte hur man får tag i ägaren. Polisen tyckte vi skulle ta det i morgon. Jag bor i ett litet samhälle men känner inte igen hunden:confused:

Hunden har blodiga tassar och avskav hud:crazy::cry:
Vad ska jag göra? jag har ringt polisen 2 ggr.

Sv: bortsprugen

www.skk.se!
klicka på webtjänster och sedan ägarregister hund och katt.
usch, vad kan ha hänt med hunden? jakthund som blitt påkörd kanske?

du kan ju även försöka tvätta rent tassarna och såret (OM hunden verkar lugn och snäll, ingen idé att bråka med en okänd hund) med tex koksaltlösning/sårtvätt om du har.. annars är väl vatten bra om det är smutsigt.

Om det är i Gråbo så letade någon efter en hund där på buke för några dagar sedan.

Var befinner hunden sig? Vet du vilken ras det är? Hoppas att ni hittar ägaren snart!

I Uddevalla har det nu funnits en svart tik ett par dagar hos polisen och jag hoppas verkligen att den kommer tillbaka till sina ägare. Det kniper alltid i hjärtat på mig när jag hör om bortsprungna hundar:cry:

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 305
Senast: Liran
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 201
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 892
Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
3 650
Senast: alicegard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka