Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bor i en tvåa på 26 kvadrat - där ena rummet samt duschrummet inte hör till de delar av lgh. som valpis har fri tillgång till - och har hund, och det fungerar utmärkt. Motionerar, leker och lever om gör man ute, inne tar man det lugnt, sover och leker inte mer än vad husse eller matte inbjuder till och tycker är OK.Jag bor på ca 20 kvm ungefär (ett rum). Går det att ha en hund på en så liten yta eller är det helt uteslutet? I sådana fall hur stor/liten hund bör man ha?![]()
Kan slänga in en till fråganågon som tagit en omplaceringshund? Funkat bra/dåligt?
Fördelar/nackdelar mot att ta valp?
Har blivt erbjuden en springer spaniel hane på 4 år som förra ägarna inte kunde ha kvar. Låter lockande men funderar lite
Det är min första hund. Tänkte att det då kunde vara skönt att slippa valpstadiet, med ensamträning och få hunden rumsren osv om man är ovan. Samtidigt blir väl hunden kanske mer fäst vid en om man har den från början![]()
Oj alla verkar vara ganska överens om att det brukar gå bra, skönt då kanske jag oroade mig i onödan.
Jag har funderat på en cockerpspaniel eller springer spaniel så det är väl ganska mellanstora hundraser (tror jag?)
Ska såklart aktivera hunden utomhus
Kan slänga in en till fråganågon som tagit en omplaceringshund? Funkat bra/dåligt?
Fördelar/nackdelar mot att ta valp?
Har blivt erbjuden en springer spaniel hane på 4 år som förra ägarna inte kunde ha kvar. Låter lockande men funderar lite
Det är min första hund. Tänkte att det då kunde vara skönt att slippa valpstadiet, med ensamträning och få hunden rumsren osv om man är ovan. Samtidigt blir väl hunden kanske mer fäst vid en om man har den från början![]()