Blöda igen? Efter missfall och mens?

Status
Stängd för vidare inlägg.

vindvissla

Trådstartare
Ahhh.... nu blev jag lite orolig....

Fick ju missfall för typ 7 veckor sen. Fick mens som vanligt typ 5 veckor efter. Borde med min 28 dagars cykel ha ägglossning snart...

Så börjar jag blöda igen! En vecka efter att mensen har slutat!

Vad är det?

Pinsamt också för jag var kallad till en scan i måndags men glömde bort det...
 
Sv: Blöda igen? Efter missfall och mens?

Jag ska inte skrämma dej, men jag fick skrapas efter mitt missfall eftersom jag blödde en del efteråt.
Hoppas du slipper.

Gå och kolla dej! Ring och få en ny tid!
 
Sv: Blöda igen? Efter missfall och mens?

jag blödde oxå länge efter mitt missfall, kollade detta och fick några tabletter som hjälpte kroppen att avsluta blödningarna.
 
Sv: Blöda igen? Efter missfall och mens?

Fast jag slutade blöda efter missfallet, ca en vecka - 10 dagar. Sen 5 veckor efter det fick jag mens. Och slutade blöda för en vecka sen ca...

Jaja det slutade iaf, kanske bara var en hormon. De har stängt sjukhuset pga vinterkräksjukan ändå...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
357
Senast: malumbub
·
  • Artikel
Dagbok Livet som 50+kvinna Jag ramlade av hästen i våras. Hade precis köpt ny säkerhetsväst. Gjorde förbannat ont och jag fick åka in till...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 850
Hundhälsa Har en Malle hane på 1,5år, som i januari opererades för meniskskada i höger bakknä där man även kunde se att 10% av främre korsbandet...
Svar
1
· Visningar
1 257
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 578
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp