Blinkande reflexlampa

verrdogan

Trådstartare
Hallo

Har ni några bra förslag på reflexlampor till hundar? Finns ju många billigare varianter som inte lyser allt för starkt och inte heller speciellt länge.

Har några här på området som har blåa och gröna lampor som syns jätte bra. Men inte vågar jag fråga dom vart dom hittat dom :o

Har ni sett till några bra lampor?

Sv: Blinkande reflexlampa

Äsch, haffa dom och fråga vetja. Det skulle jag ha gjort. :D Jag har ett jättebra som är ett tjockt mjukt tyghalsband med en smal plastgrej i mitten av det som kan blinka i två olika hastigheter. Det jag har är rött men det fanns i fler färger. Det syns jättebra och har överlevt ösregn, snö och "badande" i diken. :p

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 294
Senast: Red_Chili
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 143
Senast: Myrten
·
L
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 tråden att några har vizslor men jag tänkte att det kanske är bättre att göra en egen tråd motför att fråga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 195
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 339
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka