Blå fläckar i munnen?

Gogo

Trådstartare
(BILD) Vad är det för fläckar som han fått i tandköttet och på tungan? Blåaktiga fläckar som har varit där ett tag nu. Jag trodde först att han ätit något konstigt men det verkar inte försvinna. Någon idé om vad det kan vara?

Han är egen uppfödning så jag vet att det har inte funnits där från födsel.

Ingen fördelaktig bild mendet går att se lite vad jag menar iaf. :D

2qup3dh.jpg

Senast ändrad:
Sv: Blå fläckar i munnen?

Haha :D. Oron känns ju väldigt fånig isf!
Blir det verkligen sådana fläckar av maskrosor, även i tandköttet?
Fläckarna har funnits där i flera veckor nu, men han kanske fyller på dagligen :).

Det blir svarta fläckar av maskrosor, ja. Har du aldrig plockat maskrosor som liten, och blivit svart av mjölken i stjälken? Mot tunga och tandkött kan det bli blåaktigare mer än svart.

Jo, jag har plockat maskrosor o vet att det blir fläckar på kläder men kommer inte ihåg att jag blivit svart på huden :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 146
Senast: tott
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 533
Senast: Urigurien
·
Kropp & Själ Jag och en vän blir inte kloka på detta! Jag hade problem med torsk när jag ammade dottern. Körde jag med vishyvatten innan och efter...
2
Svar
30
· Visningar
5 928
Senast: 95johsv
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Min mor är alkoholist. Ev. far också men han förlorar inte sitt förstånd i samma grad som mor. Jag bor fortfarande hemma och har planer...
2
Svar
27
· Visningar
3 136
Senast: gråvarg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka