Billig vorsteh någon?

mimmipigg

Trådstartare
Just ikväll har jag en billig, nästan gratis, äh hämta honom på studs så är han gratis!
:cool:
Han har varit utlånad under dagen och har satt i sig ett älgben som legat sen i september, mumsigt värre om man är jycke!:p
Problemet är att den där älgskånken är på väg ut nu - i gasform:crazy:
Det luktar förjävligt i sovrummet där han ligger och njuter utsträckt i min säng.
Jag vill inte sova i samma rum som denna skäggiga stinkbomb.
Kan man släppa ut honom under natten kanske:angel:och få hem en jycke som vädrat tarmsystemet!
Är det fler här som har potentiella gasbomber i sin ägo?

Sv: Billig vorsteh någon?

Nä fy tusan, det räcker med en (förhållandevis luktfri) dåre i huset. :D

Min hund fiser illa, men svärmors hund slår alla rekord, det som kommer ur den rumpan är att betrakta som dödligast möjliga stridsgas. Det är rent fruktansvärt.

min hund är mest rolig när han fiser :D
Ofta fiser han när han sätter sig ner, och då smattrar det i golvet varpå hunden förvånat vänder på sig med uttrycket "SAY WHAAT?! :eek::angel:"
haha

men illa luktar det! huuu

Hahaha :rofl:
Liknar min hund lite, fast han tittar frågande på rumpan (fiser aldrig så det hörs) och sen luktar han lite med snoken mot rumpan och sen sneglar han på mig :D

Om min ändå kunde visa med minsta lilla att han känner av stanken, men han bara ligger utsträckt på rygg och pyyyser.

tänder man bara en tändsticka å så försvinner lukten? :p måste jag prova

Japp, tänder och viftar med stickan så luktar det svavel istället ;)

Kan krävas några stickor om lukten är förjäklig..

Ja nog händer det att jag längtar efter en träskalle igen. Kör hit honom så tar jag honom på prov.
PL

Hahaha!

Ja, Keos fisar är rätt illa de också.

Fast roligast är det näs sambon fiser och Keo genast springer dit för att sniffa! HAHAHA, då går jag under av skratt!

(Ja, för JAG fiser ju aldrig!)

/Syrsa

Ja nog händer det att jag längtar efter en träskalle igen. Kör hit honom så tar jag honom på prov
Träskalle:eek:hrmf!:mad:
Det är min skäggiga "lilla" gullegris!
För övrigt har han inte gnagt några älgskånkar idag så idag är han dyr!:D

Haha, vi hade en korthårig vorsteh som också fes oändligt mycket, och gud vad det stank,haha:D Han var smart nog att alltid själv lämna rummet:rofl:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka