Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte gett upp!
Jag praktiserade detta på min rottistik när hon var ca 4 månader gammal, snärtade till henne EN gång med koppeländen, på rumpan. Denna enda gång resulterade i en hund som idag kan vara med mig lös precis överallt, jag kan med säkerhet säga att hon lyder på inkallning oavsett.
.
Är lite nyfiken på hur du skulle tillämpa din metod på en hund som inte står kvar när du kommer springande med kopplet i högsta hugg för att snärta till den, utan istället drar i väg och inte låter sig fångas in?
Är lite nyfiken på hur du skulle tillämpa din metod på en hund som inte står kvar när du kommer springande med kopplet i högsta hugg för att snärta till den, utan istället drar i väg och inte låter sig fångas in?
Sätta lina på den?
Sätta lina på den?
Sätta lina på den?
Men om du har en hund som flyr undan (när du är arg), och du sätter lina på den... Vad gör du sen? Halar in den och...?
Jag svarade utifrån de som skrev att de inte får tag på sin hund. Då tycker jag man ska ha lina. Jag själv har inte problemet att min hund lubbar ifrån mig, vare sig jag är arg eller glad, så jag har inga sådana råd att ge.
Det var en reflektion över att många inte verkade få tag på sin hund.
Jag praktiserade detta på min rottistik när hon var ca 4 månader gammal, snärtade till henne EN gång med koppeländen, på rumpan. .