Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det är väl klass 3 som allmänheten får använda och klass 2, klass 1 som kräver utbildning eller speciell hantering?
Annars tycker jag det var lite intressant att läsa sig fram till att många flugmedel som säljs inte är godkända, vissa får inte ens användas enl kemikalieinspektionen..
Det fanns ett antal, bla produkter från renons.
I alla fall produkter som jag nu idag kan se ute i butik..
Orkar inte skriva/kolla efter alla..men sidan är sökbar och söker man på "häst" finns det en del nyttigt att läsa.
Den heter MJ djursalva/hästsalva. Säljs inte på butik, ibland på djurklinik och hos vissa. PM:ar mer info om den.
US innehåller samma substans som Switch om jag minns rätt. min ena tål det inte.
Bremsenblocker funkar faktiskt på broms, men jag föredrar att spraya på eksemtäcket mest då det knappast är bra på sikt att spruta dem så mkt. eller ta in dem. Kom gärna igen o säg hur Clac fungerade.
Ang. Bremsenbolcker så köpte jag det för en del år sen o såg att det var tillverkat i D. o tänkte -Vad vet tyskarna om broms. Tänkte sen om då tyskarna har skickliga vetenskapsmän- vilket de bevisligen var
![]()