Barnkläder från Tradera

Status
Stängd för vidare inlägg.

FannyN

Trådstartare
Jag är helt matt och så lycklig!!!!!

Jag ropade in ett gäng klädpaket på Tradera eftersom jag inte har någon tid att springa på stan med en bebis en fyraåring en prepubertal guldklimp och 6 hästar.

Fick paketet idag.

Förr 500 med bussgodsfrakt har jag fått nästan 100 plagg!!!
Alla jättefina, ett 20tal med lappar kvar på, massor från POP Esprit och Lingon och Blåbär. Vi måste ha samma smak också säljaren och jag för det var rena fina mönster och standardfärger.

Detta är ett tips till er som vill lägga pengarna på annat,föräldraledighet eller god choklad kanske......
Eller som har ont om pengar.

Är man dessutom lite lat så är det suveränt!!!

// Åsa
 
Sv: Barnkläder från Tradera

Jag har fyndat massor på Tradera. Men allt är inte guld som glimmar, det märker man efter ett tag. Somliga har ingen skam i kroppen. Men för det allra mesta är det jättefina plagg! :)
 
Sv: Barnkläder från Tradera

Så har jag gjort massor gånger, dock itne från tradera.

Jag är så pass kräsen att jag avskyr enfärgade kläder elelr kläder med ränder på utan jag vill ha tryck på kläderna. ÄR helt såld på nalle puh och snobben tex. Tyvärr har min yngsta kille precis gått ifrån st 86 och tyvärr finns det itne så mycket nalle puh plagg kvar ( omodernt??) och absolut inte i större st än 86.
 
Sv: Barnkläder från Tradera

Vidar 5 år handlar ibland. Dvs mammor kan inte motstå att handla kläder till den minsta (jag hade gett bort Vidars grejor upp till 3½ år när jag plötsligt kom på att det skulle bli en till.. ) och då får han av rättviseskäl också köpa "nytt" så inte bara den minsta får paket.

"Den här har jag fått av POSTEN!" säger han sedan malligt !

Bättre än TOMTEN :idea:
 
Sv: Barnkläder från Tradera

*viskar till Enya: Det kryllar av Nalle Puh-kläder även i storlek 92-98-104 på Tradera....*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp