Barn och lära sig simma.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Barn och lära sig simma.

Visst jobbar vi på saken efter hennes förutsättningar. Och visst tvingar jag henne att tvätta håret med förhoppningen om att hon så småningom ska vänja sig:crazy:

Tyvärr var bebissim uteslutet för vår del eftersom det verkar som om hon är född med skräcken för vatten, hur nu det gått till:confused:
 
Sv: Barn och lära sig simma.

Ja, jag har läst det och jag hoppas att det går lika bra med min dotter:) En sak vet jag i alla fall - jag ger inte upp. Hon ska lära sig simma.

Jag har en filmsnutt på ett tillfälle när vi fick vara tre :o personer för att tvätta hennes hår när vi var i stugan i Yngsjö för en månad sedan. Ska se om jag kan lägga upp den här.....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Hur lärde du dig att simma? Fick du någon simundervisning i skolan, eller genom kommunen, privat? Hur har du gjort med dina barn, lärt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 644
Senast: Lingon
·
Övr. Barn Finns det någon idrottslärare här på Bukefalos? Mitt barn älskar idrott och var den enda på skolan som fick A i 6:an. På högstadiet...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
7 986
  • Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 146
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 499

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp