Barfotaboots

Sv: Barfotaboots

Varför inte sko en period o sen ta av dem?

En del tror att man måste fortsätta ha den skodd. Å andra sidan märker man ju skillnaden- att den VARIT mer öm än man trott;)

För mig är barfotaboots bara en nödlösning. inget som hästen ska gå hela dagarna i. Som gummistövlar istället för träskor...:angel:

Jo absolut, jag har funderat på det. Och jag är inte heller mycket för att dom ska springa med boots värst mycket, det är just det att behovet verkligen bara finns några få enstaka dagar varje vinter.... det är anledningen till att jag funderade i bootsväg.

Nej jag har inte köpt några än för det blev liksom vår och kändes inte så akut plötsligt :angel:

Men jag hade en bekant här med en hel låda med olika boots och provade, så jag vet nu vilka som passar bäst för hennes hovar (kommer givetvis inte ihåg vilka just nu heller men det har bekantingen koll på :o)

Så jag investerar väl i ett par sådana innan vintern men vill inte tänka i dom banorna just nu :D

*KL*

Någon som har koll på vilka boots som kan passa min pålle då KWskorna matchar hans hovar väldigt bra? Det är sällan hovis behöver rikta skorna.
Runda fram och lite ovalare bak.

Kikade på Easyboots Glove, man jag vet inte.
Det jag är intresserad av är för sommarbruk. Jag har nu Old Mac´s fram, men de är aningen klumpliga.
Han går oskodd fram sommartid då han ofta brallar runt och trampar av sig någon framsko (och ibland del av hov, därav arrangemanget).

Jag köpte Old. macs för en ,massa år sen för att ha som reservhjul.
De var klumpiga o gjorda för hästar med låg lång tå.

Har nu cavallo sport. rider dock aldrig med dem.

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 567
Senast: Migo
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 559
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
23 079
Senast: LenaH
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 740
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka