bäbis kolik

Status
Stängd för vidare inlägg.
B

Biztro

igår på tv såg jag att det gick att bota barnkolik med aktupungtur:D
det är s*it bra, nån mer som tycker som jag............???
 
Sv: bäbis kolik

Tidigare vet jag att det var en BM tror jag som hade gått en massa kurser och även varit i Kina och lärt sig så henne hade jag utan problem låtit behandla mina barn om det hade behövts, men att låta vem som helst utan rejält dokumenterad kunskap göra det skulle jag aldrig.
Men jag gillar akupunktur och fick det själv vid min första graviditet, dels för illamående i början och sedan även på förlossningen.
 
Sv: bäbis kolik

måste bara säga en sak,om de e nån som gör aktupungtur så gör det inte ont på de små liven det kan kännas som ett litet myggbett men det ska inte göra ont alls:D
 
Sv: bäbis kolik

Hos oss fungerade Minifom.
Hade nog inte vågat testa akupunktur.
Är så extremt nålrädd själv, att jag inte hade stått ut med att se dem sticka i N :cry:
 
Sv: bäbis kolik

det ska inte göra ont im det e ett proffs som gör:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Tänkte höra om ni har några kloka råd. Shettisen vi lånar fick kolik i går. Var rätt dålig när veterinären kom men svarade bra på...
Svar
2
· Visningar
505
Senast: Kristall10
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har själv tagit upp den frågan med vården för flera år sedan och också blivit utredd för det. Men psykologen hänvisade alla besvär...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
9 955
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej Jag försöker hitta hästfilmer (ev. serier) om en man som red i vildmarken i USA. Eller om det utspelade sig i Kanada? Det var...
Svar
10
· Visningar
870
Senast: Islaend
·
Småbarn Om du vill får du (och andra i samma sits) gärna berätta mer om hur det funkade/funkar att jobba hemifrån med små barn. Min fästman...
Svar
14
· Visningar
1 374
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp