Babykläder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
W

Warmia

Vad rekommenderar ni att man har med sig för kläder till bb om man är beräknad till i början av oktober? Jacka, tjockare tröja ??? Det är mest klädvalet när man ska åka hem jag undrar över......
 
Sv: Babykläder!

Det är olika från person till person, men jag skulle nog ta på bebisen en varm och mjuk dress, en mössa och kanske lägga en tunnare filt över. Men det beror ju helt och hållet på vad det är för väder förstås. :idea:
 
Sv: Babykläder!

Body, byxa med fot eller strumpor, liten mössa och sedan en fleceoverall som man kan vika över händer och fötter och huva! Och är det kallt, en extra filt. Mina ungar har haft fleceoverall på sig nästan hela första vintern... Perfekt både i vagnen och i bilbarnstolen! Jag hade även en urmysig fodrad plyschoverall till Elin, det var hur gosig som helst!
 
Sv: Babykläder!

Snurrfian skrev:
Body, byxa med fot eller strumpor, liten mössa och sedan en fleceoverall som man kan vika över händer och fötter och huva! Och är det kallt, en extra filt.

Instämmer, precis så klädde jag min Elin som föddes i oktober i fjol.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
433
Hästmänniskan Jag blir tokig, det är hår överallt! Passar dåligt med allergi i familjen.. Behöver tips på kläder där pälsen inte fäster på. Gärna...
Svar
2
· Visningar
449
Senast: ylvalill
·
Fritid Jag överväger starkt att införskaffa en elcykel för att kunna cykelpendla till jobbet i veckorna istället för att behöva betala en...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 116
Senast: Caoimhe
·
Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 531
Senast: Tiffany
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp