Baby-, barnmässan i Gbg!

C

corona

Någon som ska dit?


Troligtvis kikar jag, sonen och några andra mammor med respektive barn dit under fredagen.

Någon som varit där tidigare?
Pratade med en kompis som var där förra året och blev besviken. Dels på vad som fanns att titta på, dels på att allt var så hiskeligt dyrt... :(

Men, det ska bli kul i alla fall!! Kanske ses vi där?? :)
 
Sv: Baby-, barnmässan i Gbg!

ja, jag var där förra året och blev också lote besviken på att det bara var märkes och prylhysteri! Mycket var dyrt och det fanns knappt några aktiviteter alls för huvudpersonerna-barnen ,vilket jag tyckte var dåligt. När jag var på scrapmässa i gbg hade de lekhörna med barnvakt till och med och det hade jag inte alls väntat mig men det var ju kanon!

mest montrar med dyra bebisprylar med andra ord, men det fanns mycket kul att se också såklart o bra erbjudanden på barnvagnar om man nu skall köpa det...

men det verkar bättre i år, med fler o roligare utställare!

kanske ses om jag orkar pallrra mig ner själv med båda barnen, sambon ska fiska :)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 420
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 306
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 957
Senast: mars
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 881
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp