Automatisk tidtagning

Rucksack

Trådstartare
En liten undran. Hur kommer det sig att man inte använder sig av det automatiska tidtagarsystemet (ATRM) på mindre distanstävlingar? Min man tävlar i cykling, och där används systemet redan på klubbnivå. Är det några särskilda svårigheter när det gäller just ridning eller har det inte kommit igång, bara? Det verkar ju annars väldigt smidigt, inte minst när det gäller resultatrapportering.

Ingrid

Sv: Automatisk tidtagning

Det är på gång med automatisk tidtagning. Första distanstävlingen man gjorde det på var uppe i Jämtland i mars på Bergsritten. Tror även man ska köra det på lagSM samt några fler tävlilngar i sommar. Man har det som ett textår men jag är säker på att det kommer att fungera bra.

Vore helt kanon om det kommer igång till alla tävlingar näsa år.

:banana:

Vad spännande! Som sagt, det verkar ju bedårande smidigt (när det fungerar:p

Det kommer att köras på Vasaritten med om två helger.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 434
Senast: Jeps
·
Hundavel & Ras Hejsan! 😊 Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan...
2
Svar
26
· Visningar
4 761
Senast: Roheryn
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
39 980
Senast: Hedinn
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 566

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka