Att hålla stallmöte?

Tack alla för tips! Många bra tankar :-)

Stallmötet gick bra, inga konstigheter. Hade skrivit en agenda och min andra halva höll i ordförandeposten o skötte snacket :-)

Men jag kan ju inte påstå att jag gillar stallmöten o att allt måste planeras o bestämmas. Det var så mkt lättare förr med bästa vännerna där vi hjälptes åt med allt och hade roligt undertiden. Vi hade ju i princip stallmötesdiskissioner medan vi mockade skit o krattade höspill typ ;)
 
Vad skönt att det gick bra @kvandi ! Det är nog inte allt för lätt att få ihop ett sådant där riktigt bra och sammansvetsat kompisgäng i stallet (som du haft tidigare). Kanske dina inhyrda har dåliga stallerfarenheter sedan tidigare och ville ha ett möte för att mota Olle i grind? Jag skulle nog kunna vilja ha ett sådant möte om jag hyrde in mig någonstans om det var så att kontraktet inte tog upp riktigt allt, ibland kan det ju uppkomma frågor ju längre året går

Har du tur så slipper du fler möten nu när du haft ett ;)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejhej! Nu behöver jag lite hjälp ifrån alla er kunniga Bukisar :) Jag har hela mitt liv varit väldigt hästintresserad och ridit på...
Svar
7
· Visningar
1 042
Senast: mattson
·
Äldre Nu behöver jag er hjälp! Det handlar om ombildning av hyresrätt till bostadsrätt. Det är ett väldigt långt inlägg men jag är tacksam...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 309
Senast: cherie
·
W
Avel Som frågan lyder, är undrande till hur alla uppfödare har tid och ekonomi att få det att gå ihop och hur ni löser det praktiskt med...
Svar
17
· Visningar
1 933
Senast: Fiorano
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 789
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp