Är det för tidigt?

bettysmatte

Trådstartare
Jag tänkte lägga upp annonser angående att jag vill boka torrhö inför nästa säsong, dvs från och med cirka augusti och framåt. Är det för tidigt att göra det nu? Ska man vänta tills förstaskörden är intagen? Vad tror ni? Jag vill verkligen få tag i lämpligt hö till mina fånghästar och jag har lite speciella "krav", bl.a. att jag ska kunna komma och hämta en hästtransport full i taget eller möjligtvis två. Jag har ingen lämplig förvaring till större mängder torrhö nämligen.

Sv: Är det för tidigt?

Jag bokade hö redan vid leveransen av förra årets hö. Jag ska ringa i veckan och bekräfta bokningen

Jag har också redan bokat upp för nästa vinter, gjordes för flera månader sedan. Det är skönt att vara ute i god tid :)

Vi har också bokat hö, känns bra att veta att jag kommer att få hö :D Så nej, det tycker jag absolut inte att det är för tidigt :p

Alltid bättre att vara ute i god tid än att vänta till sista stund, spec då du har lite krav.
Jag skulle inte ha nåt emot att nån ringde nu och bokade för i höst iaf :)

Liknande trådar

Foder & Strö Till hösten flyttar jag till ett stall där man köper in sitt eget grovfoder. Det blir första gången jag på egen hand köper in grovfoder...
Svar
2
· Visningar
1 138
Senast: lil-sis
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 140
Senast: cassiopeja
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens...
2
Svar
26
· Visningar
5 953
Senast: lundborg
·
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 508
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar