Sv: Är det aldeless galet?
Om man skriver i ni form så är ju inlägget både riktat till dig som jag svarar på knapp och även övriga i tråden. För jag kan knappast anta att du svarar för alla!?
Och nej jag är inte ett dugg grinig, jag tycker bara det är fel att folk skriver att det blir en skithäst som ingen vill köpa.
Obs detta skrev du:
I mina ögon är detta lika med värdelös.
men ja inget att diskutera nu!!
Men herregud, läs mina första inlägg, sa jag verkligen att fölet skulle bli helt jävla värdelöst? TS rubrik handlar tex om ifall hon tänker alldeles galet, så hon frågade inte bara om hingst. Ska jag ljuga o föreslå massa bra hingstar? Då står jag ju verkligen inte för mina åsikter, o jag har inte framfört dem till henne som om hon vore knäpp o helt okunnig. Det är massa andra som skrivit att det kan bli bra så läs du igen. Hakar du upp dig på att jag inte skrivit det så är det så att det borde verka vara lite förvirrande att först avråda o sen säga att det blir bra, eller?
Jag tyckte också att det stoet såg ovanligt fint ut exteriört som travarhäst, det har jag aldrig sagt något om. O jag har sett halvblod med ytterst dålig exteriör o är de bara medelmåtta i övrigt så skulle jag inte råda att avlla på dem heller faktiskt.
Du hakade upp dig på att TS fick svar på nått annant än hon frågade om, men eftersom TS blev glad för svaret så har det ju knappast skadat. O även du tar upp saker som inte rör tråden, så varför bli grinig över det?
Om man skriver i ni form så är ju inlägget både riktat till dig som jag svarar på knapp och även övriga i tråden. För jag kan knappast anta att du svarar för alla!?
Och nej jag är inte ett dugg grinig, jag tycker bara det är fel att folk skriver att det blir en skithäst som ingen vill köpa.
Obs detta skrev du:
Dels för att det redan finns så många av denna korsningstyp som varken har ett värde på marknaden eller presterar speciellt bra som ridhästar, även om ett o annat undantag finns.
I mina ögon är detta lika med värdelös.
men ja inget att diskutera nu!!