äntligen!

Milosari

Trådstartare
flisan löper! visserligen 2 månader för sent, men ändå! nu blev jag lite lättad i alla fall. men jag ska ändå göra en hälsoundersökning i jan för att kolla så att hon är frisk. då får ni hålla tummarna för mig!

Grattis! :D
Misstänker du att det är något fel eller varför ska du göra en hälsoundersökning?

hon ska iväg på "utredning", pga att hon har svårt med andra hundar, och jag vill kolla upp så att hennes ilska inte beror på smärta. men att löpet var sent gjorde mig bara ännu nojjigare...

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
940
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
370
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 930
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
990

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar