Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
flisan löper! visserligen 2 månader för sent, men ändå! nu blev jag lite lättad i alla fall. men jag ska ändå göra en hälsoundersökning i jan för att kolla så att hon är frisk. då får ni hålla tummarna för mig!
hon ska iväg på "utredning", pga att hon har svårt med andra hundar, och jag vill kolla upp så att hennes ilska inte beror på smärta. men att löpet var sent gjorde mig bara ännu nojjigare...
Hundavel & Ras
Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Hästnyheter En heldag i stallet. Det ordnar Färjestads ridklubb som en av flera gratisaktiviteter som erbjuds barn i Karlstad nu under jullovet. Tre...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.