allmänt svammel... magvärk...

Status
Stängd för vidare inlägg.

emma74

Trådstartare
ska antagligen ha mens i morgon... eller OM jag hade ÄL när jag "borde" så kommer den i morgon hade jag det inte så kan den komma när som helst fast antagligen inom 2 veckor... fast det känns som mensvärk... å andra sidan så lyckades vi "få till det" lämplig dag och jag somnade med benen i kors efteråt (gissa hur ont i ryggen jag hade när jag vaknade) så dom små rackarna hade gott om tid att hitta rätt...
har haft grinigt humör på sistone (men har å andra sidan haft ont från och till efter krocken och jag är jättegrining när jag har ont, och så har jag PMS så...) och jag har gått ner i vikt (ja jag är tvärt emot andra människor - jag går ner i vikt när jag är gravid) och jag är trött, får gå och lägga mig lite titt som tätt och sover djupt - vaknar helt nerdregglad - väldigt sexigt :D

eftersom jag inte skrev en sån här nojjig tråd förra månaden så tykte jag att jag fick göra det den här... :o
 
Sv: allmänt svammel... magvärk...

Snurrfian skrev:
Nojja på du och åk och köp ett test eller två! ;)

jag är så förutseende att jag köpte ett 10-pack på nätet förra månaden :angel: - jag menar, vi försöker ju faktiskt bli med barn och eftersom jag har så :devil: oregelbundna cykler så kan det ju bli en del test...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 760
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 778
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 825
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Har senaste dygnen fått känna på en ny upplevelse. Yrsel när jag ligger ner. Jag lade mig på schäslongen häromdagen och allt bara...
Svar
7
· Visningar
976
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp