Allmän bildtråd på våra barn...

Status
Stängd för vidare inlägg.
U

ulda

...är det väl dags för nu igen. De växer ju så fort.

Snaps på julbordet är väl ett måste?!

070214019.jpg


Favoritsysselsättningen är att leta i mammas underklädeslåda och sen klä på sig med vad man hittar:
070214107.jpg
 
Sv: Allmän bildtråd på våra barn...

Sonens ettårs kalas :love: ! Min lilla plutt!


Bild012-1.jpg
 
Sv: Allmän bildtråd på våra barn...

x1pN1mp8dKYgTHb0diaRotuWA1V8Kmc-2TTS5X_enorB2wLMoQA_CCITn77BdwrM8h0oGHFyhqA5nc5bdp4JpYl_bTbRRkVZSREsnat8noPnwP4QKM99l8x_w


Kalas hos mormor, när hon fyllde hela 57 år i januari. Detta är Eric som är 5 år.

x1pN1mp8dKYgTHb0diaRotuWP9_Hi7Xa2tu6mS44HFKkWtT1fQbZUln4i6aWAp23g1RBkvh4-bBwVBB5fg_zndXhhEja9dl91Nee4ZTaHHr-erDOXuwrdDjWQ


Samma kalas med morbrors moppehjälm på skallen:D

x1pN1mp8dKYgTHb0diaRotuWCZl0X_vAcodor9w9ttgm3CEGwq8P37v6-f8pHuIPWi5KFkU_1GaJWS-QgWMHEPDfaBVEumQFZVllsNAtuWc8-fC5j74t8OsWA


Hösten 2005. Isaac 2 år.

x1pN1mp8dKYgTHb0diaRotuWADH1JabtDh8O5QlVff8Tm8lPwm6px6wXPLTtFSxMjr9FVolEyPdb_AQl8ApV5WCc5AEa1SEv8ocaCu18okWEWg


Sommaren 2006. Isaac nästan 3 år.

x1pN1mp8dKYgTHb0diaRotuWJDT73tGYBAQ28bd9kC_Dac71Hp3A_9BHUXg3z2DkSoI7sJvxBUQ9s3q4e6WB1zfDYki_w5CBuJVWbRU-XXRGEU_UeeOTxlkfg


Januari 2007. Isaac 3,5 år.


Har fler foton på Eric men jag slarvade bort mappen till mina delade filer så den har inte kommit upp på min sida ännu.
 
Sv: Allmän bildtråd på våra barn...

*haha* tänkte just skriva och fråga hur många söner du har, sedan såg jag att det var samma på flera bilder :idea: !
 
Sv: Allmän bildtråd på våra barn...

Har också en dotter som älskar att stjäla mammas underkläder och trä över huvudet! :D

Då vi inte har något eget internet längre kan jag dock inte lägga in en likadan bild på henne. :(

Jenny
 
Sv: Allmän bildtråd på våra barn...

Är det en pik på att jag skall lägga dom i den delade mappen igen :angel:
 
Sv: Allmän bildtråd på våra barn...

Nagra bilder pa Elma nu nastan 3 manader! :love:
Elma 294.jpg

Elma 289.jpg

Elma 226.jpg
 
Sv: Allmän bildtråd på våra barn...

*raderat*...
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Allmän bildtråd på våra barn...

Här kommer några bilder på våran lilla kotte. Han fyller 1år 4mars..

PICT1491.jpg


PICT1487.jpg


Beer anyone??
PICT1463.jpg
 
Sv: Allmän bildtråd på våra barn...

Det stämmer till viss del.. :o :D ;) En riktig rackarunge redan.. :crazy: :D
 
Sv: Allmän bildtråd på våra barn...

Ett par nytagna bilder på Elicia... 10,5 mån nu :love:

dsc01449.jpg

dsc01448.jpg

dsc01456.jpg


Ursäkta dom stora bilderna :o
 
Sv: Allmän bildtråd på våra barn...

haha vilken härlig bild! :D Gillade han ölen lika mycket som du? ;)


Jag dricker inte öl, men mina morbröder gjorde det på 70års kalaset som var 20:e januari.. Dom tyckte att lilleman skulle ha en med.. :o :cool: Du ser ju hur snopen han blev när vi kom på honom..:o ;)
 
Sv: Allmän bildtråd på våra barn...

Jag dricker inte öl, men mina morbröder gjorde det på 70års kalaset som var 20:e januari.. Dom tyckte att lilleman skulle ha en med.. :o :cool: Du ser ju hur snopen han blev när vi kom på honom..:o ;)

Vad bra öl är blä :p
Haha ja nog ser han snopen ut :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 404
Senast: tanten
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 450
Senast: Queen
·
Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 537
Senast: Oh_really
·
  • Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
1 977

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp