Alla Hjärtans Dag --- Firar ni era barn?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Lupin

Trådstartare
Nu har jag en ny fundering! Undrar om det är någon som firar sina (små)barn på Alla Hjärtans Dag? Dvs minderåriga barn/barn som bor hemma. Får de också ett kort eller en ros eller en chokladask eller nåt annat kanske? :idea:

Eller är Alla Hjärtans Dag bara för (mer eller mindre) vuxna emellan?
 
Sv: Alla Hjärtans Dag --- Firar ni era barn?

Alla hjärtans dag är till för ALLA :love: :love:
Barn som vuxna!
 
Sv: Alla Hjärtans Dag --- Firar ni era barn?

Absolut, jag väcker mina barn med ett kort, en liten present och en liten bakelse :love:
De är ju båda mina små hjärtan och alla hjärtans dag är ju lika mkt deras dag som de vuxnas dag... ;)
 
Sv: Alla Hjärtans Dag --- Firar ni era barn?

Åh vad gulligt! Hur gamla är de? Hur länge har du gjort det? :)
 
Sv: Alla Hjärtans Dag --- Firar ni era barn?

Åh, det har jag inte ens tänkt på.
(första Alla Hjärtans Dag med barn)
Under min uppväxt har "bara" mamma och pappa uppvaktat varandra på 14/2.
Men, köper jag ngt till sambon köper jag nog ngt till sonen också :)
 
Sv: Alla Hjärtans Dag --- Firar ni era barn?

Det är första Alla Hjärtans Dag med barn för mig med! Är väl därför jag kom att tänka på det. Lillplutten är iofs lite för liten för att förstå en sån här grej, han blir 10 månader imorgon. Och egentligen är ju alla dagar alla hjärtans dag tillsammans med honom! :love:
 
Sv: Alla Hjärtans Dag --- Firar ni era barn?

Jag har inga barn, men min pappa uppvaktar mig och har alltid gjort. Han kom alltid hem med varsin ros eller bukett till mig och mamma, och nån chokladask som vi smaskade på efter middagen. Nu får jag fortfarande nån present av nåt slag, fast jag bor hemifrån sen snart 10 år :D
 
Sv: Alla Hjärtans Dag --- Firar ni era barn?

En liten ask med lite smått och gott har jag köpt till min dotter. Hon fick en nalle som säger "Ilove you" varje gång man trycker på dens mage. Ångrar lite att jag köpte den.:rofl:
 
Sv: Alla Hjärtans Dag --- Firar ni era barn?

Åh vad gulligt! Hur gamla är de? Hur länge har du gjort det? :)

De är 12 och 14. Det har jag faktiskt gjort så länge jag kan minnas, redan från det att de va väldigt små :love:
 
Sv: Alla Hjärtans Dag --- Firar ni era barn?

Nu har jag en ny fundering! Undrar om det är någon som firar sina (små)barn på Alla Hjärtans Dag? Dvs minderåriga barn/barn som bor hemma. Får de också ett kort eller en ros eller en chokladask eller nåt annat kanske? :idea:

Eller är Alla Hjärtans Dag bara för (mer eller mindre) vuxna emellan?

Vår son fyller år på Alla Hjärtans Dag! Gissa vem vi firar? :D Sedan vi fick honom har vi liksom hamnat i bakgrunden på Valentin.

Mvh / Fia
 
Sv: Alla Hjärtans Dag --- Firar ni era barn?

Vi får alltid geléhjärtan från mamma, trots att vi flyttat hemifrån för en sådär 100 år sedan. Jag köper alltid en låde chokladhjärtan och petar in i deras brevlåda med ett kort. De är världens bästa föräldrar!
 
Sv: Alla Hjärtans Dag --- Firar ni era barn?

hopp

Jag har också alltid firat med barnen. De brukar göra nåt kort eller pyssel i skolan till mig, jag brukar köpa nån ask med chokladhjärtan o nåt... :love:
 
Sv: Alla Hjärtans Dag --- Firar ni era barn?

Vår son fyller år på Alla Hjärtans Dag! Gissa vem vi firar? :D Sedan vi fick honom har vi liksom hamnat i bakgrunden på Valentin.

Mvh / Fia

Det kan jag tänka mig! Häftigt att föda på Alla Hjärtans Dag. :)
 
Sv: Alla Hjärtans Dag --- Firar ni era barn?

vi har aldriig uppmärksammat den dagen i min famlij,min kompis fick alltid (och får hon 26 år nu) en liten blomma av sina föräldrar
 
Sv: Alla Hjärtans Dag --- Firar ni era barn?

*delvis knapplån*

Men himlars vilka gulliga och omtänksamma mammor/föräldrar många har! Jag trodde AHD mest var nåt vuxna (eller sk yngre vuxna) höll på med. :love:
 
Senast ändrad:
Sv: Alla Hjärtans Dag --- Firar ni era barn?

En liten ask med lite smått och gott har jag köpt till min dotter. Hon fick en nalle som säger "Ilove you" varje gång man trycker på dens mage. Ångrar lite att jag köpte den.:rofl:

Nej men inte ska du ånga det! Ju oftare hon trycker på magen desto fortare tar batteriet slut. ;)
 
Sv: Alla Hjärtans Dag --- Firar ni era barn?

Jag bojkottar köp-/konsumera-grejen på AHD, har även informerat pojkvännen om detta, men jag är inne på att vi skall pussla ihop så vi kan äta middag ihop iaf, men det är inte så jädra special direkt. Så länge jag inte går upp på stan så kommer jag kunna motstå reklamen... :angel: Jag tillhör kategorin unga vuxna och har inga barn att fira, men det vore inte en jättedålig idé isf.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 440
Senast: Modest
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 450
Senast: Queen
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 208
Senast: Liran
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 324
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp