Är det våren ?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Är det våren ?

Du har i alla fall en karl. Alltid en bra början. Alla kan väl ändra sig. Vår, ljusare tider, romantisk midsommar...

Nja... tror inte det, med tanke på hur hans liv har sett ut senaste året... och så fick han ändra sig illa kvickt, med tanke på min ålder :(
 
Sv: Är det våren ?

Jag har verkligen förändrats av att det är vår i luften!
Har inte tidigare haft en tanke på att skaffa barn, är ju bara 19 år och allt. Nu ser jag gravida kvinnor överallt och jag blir så sugen! Är detta onormalt när man är 19 år? :eek: :angel:
När jag ser reklam på tv som har med barn och göra blir jag också sugen på att skaffa en liten!

När jag är o handlar så hamnar jag alltid på något underligt vis i barnmatshyllan... hmmm..
 
Sv: Är det våren ?

Jodå du är helt normal :) (för om du är koko i skallen är jag också det ;))
Nu är jag äldre än dig men jag kan faktiskt säja att jag velat haft barn sen jag var 17-18 :cool:
Pappamaterialet har dock inte funkat än så länge, just nu är det under diskussion (!) med min söta gubbe, vi får se vad det leder till :angel:

Jag är koko hela tiden förövrigt, inte bara på våren -men jag har inte kastat mig ut för att bli gravid med första bästa.
Jag ville/vill ha en någorlunda ordnat liv med fast inkomst och sparade pengar först.
Även fast jag vet att alla inte har det så eller tänker på det viset så funkar jag så, det går alldeles säkert att föda fram både ett och fem barn *bevisligen* utan jobb eller tak över huvudet...men inte jag om jag kan undvika det.
 
Sv: Är det våren ?

Kan man träna och dona med en menskopp? Eller kan den åka ut?

Jag har funderat på en sån, men det känns lite läskigt att man ska hålla på att palta med blodet liksom:crazy:
 
Sv: Är det våren ?

Nja... tror inte det, med tanke på hur hans liv har sett ut senaste året... och så fick han ändra sig illa kvickt, med tanke på min ålder :(

Ge honom en midsommar. :) Midsomrar är trolska....

Annars är det väl bara att börja vänta på barnbarn. :cool:
 
Sv: Är det våren ?

Jaaaaaa.....

Bebisen är så gossig så det är helt sjukt.Han luktar kanelbulle och har massor med svart hår och jättefina mörka ögon,vi är helt sålda hela familjen vill bara vara med honom jämt.

Skulle gärna lägga ut bilder för att läska dig lite mer,men vill inte innan jag frågat hans föräldrar.

Vad 17 ut med spiralen,oranga kuvert och jobb hit och dit det låter ju som jag förut,det ordnar sig väl alltid,barnen får väl försörja en sen....som tack liksom.

Kloka kära ansvarsfulla människor ska skaffa massor med barn,det är min nya åsikt.

Jag ska skaffa så många barn som naturen vill är min nya plan.
Dessutom funderar jag på att sadla om till barnmorska så jag har också verkligen fått bebisfnatt.

Byta blöjor är kul,det blir ju så himla fint efteråt,sällan så liten insats ger så mycket resultat. Jämför med att tvätta bilen, eller hästtäcken...

Sover man knackigt på natten är det legitimt att slappa på dagen,bara en sån sak.Och ut kommer man på promenad vareviga dag. Fick jag bara amma lite också så skulle lyckan vara fullkomlig fast det är den redan....

Ut med spiralen ut med spiralen ut med spiralen, kanske jag kan gå med i Kgas 1a maj tåg och skrika det.

Ursäkta men om man har en sån där menskopp i och sedan har man sex i sömnen ( här i Kvistbro kan vad som helst hända ) gör det inte jävla ont då??? Kan man rida med den? När man tar ut den känns det som om jag skulle lyckas kleta ner hela badrummet.Har du verkligen tänk igenom det här ordentlig??:D
 
Sv: Är det våren ?

När du nämner sex i sömnen minns jag att vår fyra är tillverkad i sömnen. I mars. Pang på bara...Omedvetna, men ändå så närvarande och passionerade. DÄR var det hormoner inblandade som skulle fixa barn.

Vad är det för oranga kuvert du talar om? De är så fula och äckliga så de åker raka vägen i soptunnan redan på väg hem från brevlådan. :angel:
 
Sv: Är det våren ?

Bra ide ju!! Jag har ju till och med soptunnan mellan postlådan och huset.Man lär sig så mycket här.
 
Sv: Är det våren ?

Ursäkta men om man har en sån där menskopp i och sedan har man sex i sömnen ( här i Kvistbro kan vad som helst hända ) gör det inte jävla ont då??? Kan man rida med den? När man tar ut den känns det som om jag skulle lyckas kleta ner hela badrummet.Har du verkligen tänk igenom det här ordentlig??:D

Här händer inte det för så tungt att jag missar sexet skulle jag ALDRIG sova :D :o :d Och jag har fyra meter till toan så det ska nog fixa sig :D måste oavsett dona lite ifall ett dylikt tillfälle yppar sig för jag vill inte ha blodbad i tempurmadrassen :p

Det går att cykla utan problem (som sagt bara man klippt av den skavande piggen) och säkert att rida också.

Det blir som en mjuk framfallsring liksom om man får till den rätt.

Jag får den på rätt plats varannan gång nu men har ju bara övat över helgen.

Man tar ut den och tömmer den rakt ner i toan direkt. Sedan om man absolut inte vill droppa får man väl grovskölja den i spolvattnet innan man tar den till handfatet för tvätt samtidigt med handtvätten.

Det är inte så meckigt faktiskt.

Ang spiralen så prata inte med mig :D Det är sambons öron som du ska sikta i :idea:
 
Sv: Är det våren ?

Här händer inte det för så tungt att jag missar sexet skulle jag ALDRIG sova :D :o :d Och jag har fyra meter till toan så det ska nog fixa sig :D måste oavsett dona lite ifall ett dylikt tillfälle yppar sig för jag vill inte ha blodbad i tempurmadrassen :p

Du har då alltid svar på allt:p

Jag betvivlar inte en sekund att du lyckas få sambon dit du vill:D Dessutom kan du säkert få honom att tro att det var hans ide,det är en av de roligaste sakerna med män :angel:
 
Sv: Är det våren ?

nähä !

Jag har så många befängda idéer hela tiden så det är hans uppgift att sålla dem och aldrig gå på någon omedveten manipulering :D
 
Sv: Är det våren ?

Jag är också bebissugen, fast våran lilla är ju bara snart tio månader!

Men den här förlossningen var så fantastisk, och det är så underbart med barn, att jag blir såå sugen.:love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Jämställt förhållande
  • Vad gör vi? Del CCII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp