Äntligen!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

ameo

Trådstartare
Moderator
Äntligen har de stora barnklädesdrakarna insett att det går att göra unisexkläder till småbarn!
Länk till artikel i aftonblaskan
Just denna strikta uppdelning, med antingen murriga färger med stora dödskallar, eldsflammor eller bilar och traktorer på, eller pastellgult och dito rosa med spetsar, volanger och gulliga :devil: broderier på och inget däremellan, DET är den största orsaken till att jag ledsnat på att handla på dessa ställen och köper barnkläderna via hemförsäljning i stället...
 
Sv: Äntligen!!!

Så trevligt! Men vi som nästan bara handlar begagnade barnkläder får väl vänta ett tag till innan unisex blir tillgängligt för oss också ;)
 
Sv: Äntligen!!!

Jo det var på tiden! Var in på Lindex en dag och skulle bara köpa kläder till stora sonen men fick ändå med mig hem två bodys till lillen :p (stl 80). De var båda litet 70-talsinspirerade, helt klart unisex. Härliga!
 
Sv: Äntligen!!!

Äntligen har de stora barnklädesdrakarna insett att det går att göra unisexkläder till småbarn!
Länk till artikel i aftonblaskan

OT, vv skriv Aftonbladet om det är den tidningen du menar. Jag som skriver där är så trött på alla negativa attityder mot kvällstidningar som folk har på här på Buke (ironiskt nog trots att var och varannan länk är hämtad därifrån och från en tidning som "ingen" gillar).
 
Sv: Äntligen!!!

OT, vv skriv Aftonbladet om det är den tidningen du menar. Jag som skriver där är så trött på alla negativa attityder mot kvällstidningar som folk har på här på Buke (ironiskt nog trots att var och varannan länk är hämtad därifrån och från en tidning som "ingen" gillar).

Forumreglerna :angel:

Diskutera inte enskilda personer, varken namngivna eller beskrivna så att någon förstår vem du menar. Likaså skall inte företag som är starkt förknippande med en eller ett fåtal personer diskuteras, då detta ofta leder till reklam för, personagrepp på eller smutskastning av dessa.
 
Sv: Äntligen!!!

Forumreglerna :angel:

Diskutera inte enskilda personer, varken namngivna eller beskrivna så att någon förstår vem du menar. Likaså skall inte företag som är starkt förknippande med en eller ett fåtal personer diskuteras, då detta ofta leder till reklam för, personagrepp på eller smutskastning av dessa.

Det är knappast ett familjeföretag det handlar om (med ett fåtal anställda) och det är omöjligt att undvika då en stor del av diskussionsunderlaget kommer därifrån. Givetvis ska källor anges korrekt!
 
Sv: Äntligen!!!

Det finns inget i forumreglerna som hindrar någon från att skriva vare sig Aftonbladet eller aftonblaskan i en länktext.

Hade ameo citerat så hade det varit artigt att skriva källan rättstavat, när hon nu länkar externt för extra läsning utöver hennes eget inlägg så kan jag inte se något krav på vad hon ska skriva i länktexten.

Låser dock denna tråd och hänvisar till motsvarande tråd på Senior då den har fullt ös och är hyfsat on topic.
Tråden på Senior


/moderatorn
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp