Äggvita i urinen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Enya

Trådstartare
Eller vad det nu kallas;) Det hade jag i dag, vid förra urinprovet hade jag spår av det men i dag hade jag det definitivt sa barnmorskan. Vad exakt innebär det? Varför har man det och vad gör man åt det? Glömde fråga när jag var där tyvärr.
 
Sv: Äggvita i urinen

Har för mig att det kan bero på havandeskapsförgiftning, men är ej säker.
Vilken vecka är du i?
 
Sv: Äggvita i urinen

Cizzi skrev:
Har för mig att det kan bero på havandeskapsförgiftning, men är ej säker.
Vilken vecka är du i?
15+3 är jag i dag. Synd att jag glömde fråga om det här. Hon sa att jag ska komma dit strax efter nästa ul så får vi se hur det ser ut då, kund vara en tillfällighet.
 
Sv: Äggvita i urinen

Tack så jättemycket!!:bow: :bow: Där stod mycket vettigt som jag glömt sedan tidigare:D (därför ska man ha barnen tä'tt så minns man mellan gångerna:angel: )
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 497
Senast: Modest
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 704
Senast: Inte_Ung
·
Småbarn Hur fungerar det på er förskola? Jag har ett jobb där jag jobbar helger vilket innebär att jag alltid har ledig dagar på veckodagarna...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 710
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 432
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp