3 års test i Belgien/Tyskland??

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Cissi_K
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 858

Cissi_K

Trådstartare
Jag har en häst från Zangersheide.
Och hon har nu haft ett föl där innan hon blev såld till Sverige och jag har hört rykten om att han ska ha vunnit någonting liknande som 3:års test i Belgien eller Tyskland. Men hittar inte några resultat, och jag har mailat Zangersheide men de svarar inte :cry:
Är det någon som har en ide om vart jag kan få se resultaten?

Sv: 3 års test i Belgien/Tyskland??

hmm ingen som har koll på hur man kan se resultat eller söka på häst från utlandet??

Sv: 3 års test i Belgien/Tyskland??

I vilket land finns uppfödaren. Att hon är reggad som Z-häst innebär inte att hon är född där, utan hon kan i princip vara född i vilket europeiskt land som helst.

Vad heter hästen och vad är det för stam på den? Pm:a om du inte vill skriva här!

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
12 231
Senast: liiinnea
·
Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne...
2
Svar
36
· Visningar
7 345
Senast: Masse
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
5 014
Senast: Jamtland
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 576
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bilköp och hundbur
  • Akvarietråden V