Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Jag har blivit rekomenderad att ge min häst vetekli för han behöver lägga på sig. Men nu till problemet.Hur mycket ska han ha? Hur långt...
Foder & Strö
Man läser överallt att gamla hästar ska ha så proteinrikt foder...men vad ska då jag fodra med som har en fjording som haft fång och som...
Foder & Strö
Vad skulle ni ha gett eran häst som är lättfödd och lite het, eller hon är inte het utan mer väldigt framåt. Hon är 8 år och hon kommer...
Foder & Strö
Satt och räknade lite på min hästs foderstat och fick fram att han fick för lite av både kalcium och fosfor, men när jag räknade på Ca/P...
Foder & Strö
Elvira hade ett fånganfall för 2 veckor sedan och nu håller vi på att trappa ned Finadynebehandlingen och i mitten av veckan hoppas jag...
Foder & Strö
Har en häst som genom åren testat det mesta foder på, för att han har svårt att gå upp i vikt, har gett han nu Hippo Alfa (för digivande...
Foder & Strö
Har ny häst sedan en månad, halvblod valack 7 år. Har sedan 3 veckor böjat införa havre då vi ville ha mer energi och muskelbildning.
i...
Foder & Strö
Hästarna har gått på bete del av dygn sen i maj, sen i början på juni gått halvdygn på betet, och andra delen av dygnet gått i hage med...
Foder & Strö
Så fort min häst släpps ut på bete så rasar han i vikt. Förra sommaren såg han rent ut sagt förjävlig ut efter betet då han hade tappat...
Kropp & Själ Jag känner igen det där med att det är svårt att få fram hur man mår och även hur intresserad läkaren är på att lyssna. När det är något...
Kropp & Själ Tack till er som svarat. Jag tror jag vill testa själv till en början och ska börja med YT. Om ni vet någon bra man bör kolla in så får...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.