Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Q
Hundavel & Ras Behöver mkt hjälp =) Har tänkt para min lilla chihuahua/Prazsky Krysarik tik men jag har absolut ingen erfarenhet inom detta så skulle...
Svar
19
· Visningar
2 160
Senast: Belethien
·
Hundavel & Ras Vad kan det vara :confused: Såg en annons på en jycke som skulle vara blandning med detta, har även sett det på ett annat forum men fick...
Svar
2
· Visningar
997
Hundhälsa Min JRT bröt ena tassen förra vintern av gipset fick hon ett sår på armbågen, detta läkte men hon är pälslös på den armbågen. Nu när...
Svar
4
· Visningar
3 012
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Ja, rubriken säger väl allt? Som en motreaktion på landsbygdsbos anklagelse över att jag gör bara för att jag lärt min motsträviga hund...
2
Svar
37
· Visningar
2 814
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras Det är ofta man får höra att orsaken till att Bråka (och ibland även den Svarta Beauceronen) sköter sig så fint och har lydnad är för...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 289
Senast: paradiset
·
Övr. Hund Det är svin kallt ute, vilket gör att jag och jackpot inte kan vara ute så länge som vi egentligen hade velat :( Både han och jag...
Svar
16
· Visningar
1 693
Senast: missjackpot
·
Hundhälsa Det började ju så fint med urinvägsinfektion x 2, när det väl var över *peppar peppar* så krånglade hörntänderna.. dom ville inte...
Svar
9
· Visningar
908
Senast: Sablar22
·
Hundhälsa Har en taxvalp på 12 veckor som gott kan lägga på sig en del i hull. Hon äter i dagsläget Royal Canin Mini Junior och jag tycker att...
Svar
1
· Visningar
731
Senast: squarepants
·
Hundhälsa Har en blandras Rottis/dobbermann som är väldigt mycket smal, Han äter massor av mat men går inte upp i vikt oavsett. han äter ca 1 ½...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 465
Senast: Rose
·
S
Övr. Hund Nu har jag kört fast igen :o Han vänder för tidigt och sätter sig då för långt fram. Han har även en tendens att luta sig mot mitt...
Svar
7
· Visningar
949
Senast: sussiloo
·
Övr. Hund Hur ser ni på löptikar på BK, kurser o på tävlingar? Och i vardagen? Många hanhundsägare verkar anse att löptikar helst skall gå på...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 839
Senast: vallhund
·
  • Låst
Övr. Hund Jag tog mig friheten att skapa efterföljaren till min förra tråd.:) Dom sista bilderna ur den gamla:
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
151 513
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Är i en situation som skulle kunna utvecklas till osämja mellan oss grannar om vi inte gör något bra av detta. Vill gärna ha era tankar...
2
Svar
35
· Visningar
5 866
Senast: bigganl
·
S
Övr. Hund Någon som har ett hurtta-täcke och som vet hur deras storlekar fungerar? Rygglängden ska tydligen vara lite knepig har jag hört...
Svar
15
· Visningar
5 567
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund ...är det jag har just nu. En 16 veckors valp som är väldigt känslig och blir lätt väldigt omotiverad om man säger nej på något vis. Det...
Svar
2
· Visningar
863
Senast: Blandrastik
·
L
Hundhälsa Vi har en Amerikansk cocker spaniel på 7år, Hon har vart frisk glad hela sitt liv tills detta år som har vart mkt jobbigt för hon, jag...
Svar
6
· Visningar
1 155
·
Övr. Hund letar fanetiskt efter en hundbur till min dvärgschnauzer tik. Buren ska vara av hrdplast(eller liknade) Hur tycker ni måtten ska vara...
Svar
7
· Visningar
3 077
·
Hundhälsa Min taxvalp är 11 veckor gammal. Under förra veckan så fick hon diarré och i samråd med veterinär så fick hon gå på ris diet med kokt...
Svar
4
· Visningar
4 131
Senast: sommarvind
·
V
Övr. Hund Har ni sett pedigrees julreklam med hundar som skäller en jullåt? Jag undrar vad hunden som skäller det sista enda skallet är för ras...
Svar
7
· Visningar
1 221
Senast: LillJay
·
Övr. Hund Min nya förmåga föds vilken dag som helst och jag håller för fullt på ätt tänka ut strategier. Jag har haft mina valpar i sängen på...
Svar
7
· Visningar
2 470
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka