Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Inga påhopp eller elaka ord i min tråd tack! I fredags träffade jag en pitbull som sades hade amerikansk stamtavla. Vilket säkert kan...
2
Svar
30
· Visningar
5 588
Senast: MinIan
·
Övr. Hund Ni kanske minns min tidigare tråd om en mjällande Loka och jag fick tips och råd om hur man blir av med mjällkvalster? Ja... Tipsen...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 207
Senast: Mozart
·
G
Övr. Hund Innan jag träffade min pojkvän hade han en hund, som han då hade haft i 4 år. Nu är den hunden 5 år och han är så ilsk, inte mot...
Svar
6
· Visningar
1 282
Senast: guldlock
·
Övr. Hund Skulle vilja höra med er vad ni tycker är likheter och skillnader mellan dessa raser. Jag är uppvuxen med bruks schäfrar och har...
Svar
9
· Visningar
5 694
A
Övr. Hund Häromdagen hände något konstigt. Vår valp (4mån) skulle få träffa en bekants samojed för första gången och leka lite. Hon har bara...
Svar
1
· Visningar
615
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Idag när jag badade Hannibal så upptäckte jag att han har en röd fläck i nacken, påminner om hotspot, stor som en enkrona. Han verkar...
Svar
6
· Visningar
1 138
·
B
Övr. Hund Hej, jag har en mudi hane som försvann i gråbo för tio dagar sedan, han är mycket skygg och sticker direkt om han får syn på någon han...
Svar
4
· Visningar
1 103
Senast: Berin
·
Y
Övr. Hund Vår 1-åring verkar ha förhudskatarr, hittar små gula prickar lite här och var som han har droppat och det är nästan alltid en gul vätska...
Svar
8
· Visningar
2 349
·
M
Övr. Hund Kastrerade min hanhund för två månader sen nu och på sistone har jag haft problem med att han inte vill äta. Jag kan i övrigt inte finna...
Svar
6
· Visningar
2 984
·
F
Övr. Hund Hej! Jag undrar om ni låter eran hund ligga i er säng på natten eller om den överhuvudtaget låter den vara inne i sovrummet? :)
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 233
Senast: Centaur
·
Övr. Hund Vet någon ifall det finns någon bra bok eller liknande som handlar om detta? Jag blev väldigt fundersam när jag såg den här bilden...
Svar
1
· Visningar
1 759
Senast: Liander
·
L
Övr. Hund Som många vet har jag en del problem med Midas och hans stressande. Jag har varit i kontakt med flera bra instruktörer och fått många...
2
Svar
29
· Visningar
2 623
Senast: liten82
·
Övr. Hund ...på vilken ras??? (har ni hört den förut...) :D Önskelista: Jag vill att den ska vara ganska framåt och tuff, ingen känslig...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Ska vara hundvakt i drygt 1 månad åt en pudelfröken,snäll väluppfostrad mm! Men,min granne har en hane som är riktigt...
Svar
8
· Visningar
924
Senast: Mariika
·
Övr. Hund Hjälp en nybörjare!!! Jag har en liten blod i frysen. Tänkte aktivera Kerstin med lite spår. Hon ska alltså inte bli jakthund eller...
Svar
11
· Visningar
1 822
Senast: Lady_A
·
F
Övr. Hund Hej! Jag har två ganska stora hundar och när jag har dem med i bilen så får de sitta i baksätet. Jag hörde precis från någon att man...
2
Svar
33
· Visningar
3 928
Senast: soma
·
Övr. Hund det är precis vad jag ska göra med min lilla cocker spaniel tjej. jag är så trött på de olika hund trimmen i närheten som vi har...
Svar
7
· Visningar
1 987
Senast: kiaw
·
Övr. Hund :eek: http://www.blocket.se/vi/19047041.htm?ca=13_s
Svar
5
· Visningar
960
Övr. Hund Izor har fått åka in till veterinären för magproblem - igen.:cry: En för oss ny veterinär sade då att dvärgschnauzrar kan ha problem med...
Svar
10
· Visningar
6 088
Senast: Miao
·
Övr. Hund Min lilla Kirsty (blandras med mycket greyhound) har nästan ingen päls alls på magen, finns det några vettiga tillskott som hjälper...
Svar
10
· Visningar
1 562
Senast: Bagheera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka